Śpiewaczka i pedagog, dyrektor Artystyczny Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Antoniny Campi z Miklaszewiczów, doktor sztuki. Urodzona w Lublinie, gdzie rozpoczęła swoją edukację muzyczną i drogę artystyczną 거성맞고 다운로드.
Warsztat wokalny i kompetencje dydaktyczne rozwijała również na Yale University w USA pod okiem prof. Doris Yarick-Cross i Timothy’ego Shaindlina, którzy zarekomendowali Ewę Vesin do Met Opera w Nowym Jorku furmark 다운로드. Studiowała śpiew w Akademii Muzycznej w Krakowie i Wrocławiu. Ukończyła podyplomowe studia menedżerskie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego 콜드오브듀티. Laureatka Nagrody Specjalnej oraz Stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2007). Odznaczona Brązowym Medalem Zasłużony Kulturze Gloria Artis (2010) Free download of red shoes.
Z pasją wykonuje zarówno partie operowe, jak i muzykę symfoniczną. Wielokrotnie kreowała główne role m.in. w dziełach: Halka S gtunes music v9 다운로드. Moniuszki, Umarłe miasto E. Korngolda, Otello G. Verdiego, Czarodziejski flet i Łaskawość Tytusa W. A. Mozarta, Carmen G. Bizeta, Zemsta nietoperza J. Straussa, Opowieści Hoffmana J. Offenbacha, Don Carlos i Trubadur G. Verdiego, Tosca G. Pucciniego, Walkiria i Tannhäuser R. Wagnera.
Artystka wykonuje również dzieła muzyki symfonicznej i oratoryjnej. W swoim repertuarze ma m.in. dzieła: III Symfonia – H.M. Górecki, II Symfonia – G. Mahler, VIII Symfonia – G. Mahler, Messa da Requiem – G. Verdi, Stabat Mater – Karol Szymanowski, IX Symfonia – L. van Beethoven, Credo – K. Penderecki, VIII Symfonia – K. Penderecki. Brała udział w wielu festiwalach, m.in. Viva il Canto, Wratislavia Cantans, Międzynarodowy Festiwal Wagnerowski, Musica Polonica Nova, Międzynarodowy Festiwal w Brnie, Singing Europe Wrocław, Międzynarodowy Festiwal im. Ludwiga van Beethovena, Leo Festival.
Współpracuje z Teatrem Wielkim – Operą Narodową w Warszawie, Orkiestrą Akademii Beethovenowskiej, Operą Krakowską, Operą Podlaską, NOSPR-em, Orkiestrą Polskiego Radia w Warszawie, Sinfonią Iuventus, Orkiestrą Kameralną NFM Leopoldinum i Orkiestrą Symfoniczną NFM we Wrocławiu, Filharmonią Narodową w Warszawie.
Współpracowała z wybitnymi dyrygentami: Krzysztof Penderecki, Jacek Kaspszyk, Valery Gergiev, Alexander Liebreich, Paul McCreesh, Jose Maria Florencio, Ernst Kovacic, Benjamin Shwartz, Tadeusz Strugała, Łukasz Borowicz, Michał Klauza, Tadeusz Kozłowski, Benjamin Bayl, Alejo Perez, Andrzej Boreyko oraz reżyserami: Hans Peter-Lehman, Waldemar Zawodziński, Roberto Skolmowski, Marek Weiss, Laco Adamik, Michał Znaniecki, Tadeusz Bradecki, Andrzej Bubień, Ivo van Hove, Mariusz Treliński i Emma Dante.
W sezonie 2018/2019 artystka zaśpiewała w premierowych spektaklach tytułowe partie w dwóch arcydziełach Pucciniego: Turandot w Operze i Filharmonii Podlaskiej oraz Toskę w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie. Zadebiutowała również partią Renaty w Ognistym aniele S. Prokofiewa w Operze Rzymskiej, do której powróci jako Turandot w spektaklu reżyserowanym przez awangardowego artystę Ai Weiweia. W Ognistym aniele zaśpiewała również w sezonie 2019/2020 w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, w której wykonywała także m.in. Halkę.
W sezonie 2020/2021 zaśpiewa Toskę – po raz pierwszy w Operze w Sydney. Artystkę czekają też dwa podwójne debiuty (w partii i teatrze) – wystąpi jako Aida w Národním Divadle w Pradze oraz Magdalena w arcydziele U. Giordano Andrea Chénier, które wystawi Teatro Municipal de Santiago w Chile.